Gorgeous

Tudiiii. Blä va dåligt jag mådde förut.. Men sen tog jag en tablett så blev det lite bättre. Och vid halvsjutiden åkte jag och Felicia och hyrde film, The proposal och Drag me to hell. Den förstnämnda var jättebra, en av de bästa jag sett på länge. Gorgeous kille också! Skräckfilmen var lite av ett skämt, haha. Mer en komedi, gud så overklig och nä.. Den var ingen höjdare. Ändå hade den fått fyror och femmor (av fem) i betyg, fattar inte varför?? Den var ju kass. Gamla tanter som sög på hakor, ögon i pajbitar, sprutande blod ur munnen, katter som kom ut ur munnar, golv som öppnades med eld och ännu mera konstigt.



Vet ej riktigt vad som hände där.. ;p


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, skrynkliga händer på andra bilden :O kanske jag som är drag me to hell-tanten!

2009-11-05 @ 15:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback