Friday night

Dagen flöt förbi.. Geggamojja, gissa-sången och Melvin Igelkott var lite av det vi ägnades oss åt. Läste Melvin Igelkott, min och Felicias bok, för barnen på sagostunden. Den är alltid lika uppskattad, vilket är så himla roligt. Man blir så stolt att man faktiskt lyckats skrapa ihop något som barn gillar, vilket faktiskt inte är helt lätt. We did it! Koncentrationen var hög, vilket i princip aldrig händer. Alltid är det någon som ska busa med någon eller så.

Nu ser jag på Idol. Tråkigt nog känner jag förkylningssympom, halsont och lite hostande. Det går streptokocker på dagis så jag hoppas att det INTE är min tur nu. Ikväll blir det lugnt här hemma framför tvn och imorgon ska vi ha spelkväll. Lugn helg, utan sprit. Asbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback