Fredag

Haha ojoj så sjuka drömmar jag drömt inatt. Vaknade klockan fem också och kunde knappt andas, panik.. Antar att jag inte var lika frisk som jag trodde.. Värsta är att hostmedicinen börjar ta slut och en natt utan hostmedicin är en heeeeeeeemsk natt. Och till doktorn för att få mer av den receptbelagda medicinen kan man ju inte gå förrän på tidigaste måndag.

Jag har ingen som helt lust eller ork till att ta mig ner på stan idag, jag har inte ens kommit ur sängen. Men jag borde få något i magen nu så .. får väl samla lite krafter och besöka duschen. Jag gilllar inte att äta innan jag duschat. Haha, ja, konstigt.

Kommentarer
Postat av: sofie a

putte, säger bara putte

2009-11-28 @ 03:18:12
Postat av: Camilla

jaha? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback