Ta eller inte ta??

Tja! Dagens har sett ut som så att jag inte kände för att gå upp ur sängen över huvud taget. Mår ju inte helt bra. Nu känns det däremot helt okej, bra det! Min moster kom och fikade, vi hade en debatt, haha, om hurvida man ska ta svininfluensa-sprutan eller inte. Det såg väl ungefär ut såhär: Alla tycker man ska ta den (såklart?) utom min syster. Vilket jag tycker är så idiotiskt. Jag är så jävla spruträdd, men jag är ändå smart nog att inse att jag ska ta denna spruta för mitt eget bästa. Och dessutom för de som inte KAN ta sprutan, vi ska snart få ett spädbarn i släkten, hur kul är det att ha på sitt samvete att man inte tog sprutan, blev sjuk och smittade honom/henne? Jag ser verkligen inte fram emot den förbannade sprutan men det är ju självklart att jag ska ta den.

Jaja.. Jag håller på och fixar mig, skulle precis locka håret när jag inser att jag satt i fel sladd så den var iskall och ganska useless. Så nu hamnade jag lite efter.. När jag är klar skjutsar mamma mig till Felicia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback