New shoes..

Tja. Jag är asvarm. Idag hämtade jag Felicia vid tvåtiden så åkte vi ut till Coop Forum. Först besökte vi Skopunkten där jag var ute efter ett par boots jag sett på tv, de såg dock ut som skit på riktigt. Men hittade ett par andra fina, som ni kan se längre ner. Sen gick vi till KappAhl men där fanns inget att ha, det fanns det däremot på systemet! Hehe. Så nu har jag laddat upp för helgen. Kom på nu att jag glömde köpa ett par alkoläsk också som jag hade tänkt. Smart där. Får göra det på stan imorgon kanske.. När vi satt oss i bilen öppnade jag min Thailand-present som jag fick av Felicia, så fint inslaget i en H&mpåse. Den var en jättefin sjal i en jättefin färg. Så då fick hon en kram som tack. Det var allt jag hade att erbjuda.. och hålla kryckan, fick hon också ;) .. Ingen fattar.

När vi var där fick jag ett sms av mamma också där hon skrev att jag FICK följa med och ta sprutan idag om jag ville. Ja men det är klart jag ville utsätta mig för min största fobi. Jag vet inte riktigt vad jag tänkte, jag kände mig lite smått svimfärdig vid bara tanken, men som tur var slutade det hela med att mamma inte orkade åka så då slapp jag med. Det var rätt skönt.. Men som jag sa till mamma, om jag ändå måste ta den där sprutan någon gång så kan jag ju lika gärna göra det nu än att vänta. Det är dock lättare sagt än gjort. Har inte ens tagit sprutan man skulle ta i sexan än.. Räknade fel igår, va nio år sen jag tog spruta, i fyran. Stelkramp. Det var kul det.

Vi åkte hem från Coop och gjorde te och samtalade i mitt rum. Ringde Linnea och planerade lite inför helgen. Jag längtar dit! Fast jag känner mig inte alls bra, mår ganska crapy men jag hoppas det går över alt. drar sig tillbaka lite.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback