18.10

Filmen var bra och berörande men rätt jobbigt lång.. Vart lite segt. Men nu har jag sett den iaf, efter att ha haft den på datorn hur långe som helst! Starkt jobbat. Jag ska åka och hämta lite saker hos Felicia nu, sen laga mat, köttbullar och makaroner. Och se på fredages Idolavsnitt. Har lyckats undvika att få reda på vem som åkte ut men med min tur så ser jag väl det precis innan jag ska sätta på det, haha. Lets hope not. Man måste verkligen blunda när man går in på hemsidan och ska klicka sig fram till programmet, för det är ju intervjuer överallt med den som åkte ut. Hur tänkte de där?¨

Vill få tag på Sara också, har till och med smsat henne men inte fått något svar. Fast tror hon jobbar nu så jag hoppas hon svarar sen. Har inte pratat med henne på ett tag och med tanke på en sak jag precis såg vill jag gärna göra det. ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Smset kom inte fram :/..och jag vet, det va länge sen nu..behöver prata med dig med, har något att berätta..men äldsta tjejen är sjuk just nu så har inte mina lediga timmar på förmiddagen imorrn men förhoppningsvis på onsdag eller torsdag om hon blir frisk så vi akn skypea..jag är inne på msn om jag kan helt enkelt! Saknar dig så jävla mkt just nu!



Love u<3

2009-11-10 @ 05:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback