9/5 - 09

Lördag: Alex och Saras födelsedagsmiddag. Grillat och glass, bär och chokladmousse till efterrätt. Paketöppning och förfest innehållande gitarr, allsång, ölspel och sånt där ner ni. Var inte helt på G då, huvudets fel. Vi tog taxi ner på stan till 550. Efter det mötte jag och Johanna Emil och Tom på Subway. Johanna hjälpte mig förlora min sunwayoskuld, haha. Guidade mig igenom det hela och det turned out pretty good. Den var god. Inget hallelulja moment som för Johanna varje gång hon äter subway ;p , men god =) Kommer definitivt bli mer av det. Men det kommer bli den där mackan varje gång, när jag väl börjat med något vågar jag inte prova något annat. Sån är jag. Så nu är jag fast i Johanna-mackan föralltid. Efter det tog vi fyra plus pontus taxi hem till mig och efterfestade.































Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha. Ja nu kommer jag dra med dig till Subway efter varje utekväll. Lita på det! ;)

Postat av: Camilla

Haha, någon gång ibland kan jag väl gå med på =)

2009-05-13 @ 23:28:49
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback