Ta 4 betala för 3

Den blev den helmönstrade klänningen ^^, Längtar tills den kommer!

Nu sitter jag och kikar i Taxfreekatalogen. Har fått en sådan hemskickad  till mig inför Rhodos. Så Sara och Alex, vi måste get together snart om ni vill kika i den. Och det vill ni nog. En och en halv liter Aboslut vodka för 189 kronor. En liter för 129 och så ta 4 betala för 3 på det! Kan det bli bättre? Jag tänker minsan shoppa loss iallafall. Tråkigt nog är Aboslut citron som jag brukar dricka lite dyrare. Men jag kan nog leva med att dricka Absolut vodka för ett tag.


Kommentarer
Postat av: alexandra

Hörrö det låter ju nice... Jag behöver en sjuttis Absolut Vodka att ha i mitt röda glitterfodral (a) Haha!

Postat av: sara

vi behöver verkligen ta snacket :D:D:D! haha XD shoppaaaa

2009-05-20 @ 13:38:28
Postat av: Camilla

Alex, det finns inga sjuttisar att köpa, bara liter ;p

2009-05-20 @ 20:56:57
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback