Tisdag

Idag gick inte lika bra som igår : -( Mådde inge bra alls när jag kom hem. Blev värre och värre tills migränen kom. Hade inte mycket till val än att lägga mig och vila, vaknade några timmar senare och den känslan är så skön, vakna upp och huvudet mår bra. Det onda var borta. Imorgon skulle jag jobba två timmar, men det blev tydligen fyra nu istället. Sen ska jag träffa Felicia. Vi ska fortsätta vårt Saw-maraton. Vi måste hinna färdigt innan hon åker.

Gick en promanad i skogen efter jobbet. Vi är ute så mycket under dagen och jag ser så mycket fint så det börjar klia i fingrarna, har bara lust att springa hem och hämta kameran. Kände mig helt slut när jag kom hem. Och ändå hade jag bara strosat lite med kameran. Sjuk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback