Roligalördag.

Hej på er. Jag har så sjukt tråkigt. Va trist det är att vara sjuk.. Jag vill ju vara på Tullen ikväll. Och mysa inatt. Men det blir ju ingenting av det. Tröttsamt att bara sitta hemma och glo. Fast visserligen slutar Sara snart, ska nog leka med henne lite ikväll. Men ändå... Vi måste hålla oss hemma. Jag vill ju bara UUT!! Hitta på en massa saker. Men det får bli nästa helg. För då måste jag väl ändå vara frisk? Jo.

Jag ska nog gå och göra en kopp te, känner att min hals behöver det.
Och ett varmt bad kanske..

Det enda postiva med detta är att jag skiter fullständigt i vad det är för skitväder ute (för visst regnar det?).
För jag ska ju ändå inte gå ut.

Grisen posar. Ni måste erkänna att detta är den charmigaste gris ni sett?

Kommentarer
Postat av: sara

Sexymotherfuckeeeer!

2009-05-23 @ 20:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback