Honey honey

Lördag blev rätt okej ändå, även om jag mådde rätt kass..
Men jag & Linda hämtade upp Sara, så åkte vi till stan och hyrde film.
Sara lyckades glömma sitt kreditkort i videobutiken, haha ;)

Blev någon film som visade sig vara ganska medioker..
Okej, men man har ju sett bättre. Och sämre.
Kommer inte ens ihåg vad den hette, haha..
Lyckas fan aldrig med att hyra film...

Senare såg jag och Sara lite på Snyggast i klassen,
nog det mest ytliga programmet som finns.
Och förundrade oss över hur lika två personer kan vara.
Och sen att de heter samma sak gör ju bara det hela sjukare..

Vid tolvtiden åkte vi och hämtade mamma och pappa vid Tveta..
Dimmigt och mörkt.. Mitt ute i skogen. Tur att jag hade Sara med mig!

Sovdaaags, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback