180

Jag har tagit mig igenom två dagar utan dig men det känns som att du har varit borta i en månad. TVå dagar är jag glad över att jag klarat. Två dagar av ca 180. 180 dagar, jisses

Hur fan tar man mod till sig att ta en spruta mot Hepatit A när man har sprutfobi? Jag vill vill vill ta sprutan för att kunna åka till ett ställe men det tar ju emot så fasligt. Jag vet inte vad jag ska göra. Hatar detta. Dumma skitfobi. Snart kommer jag väl få Röda hund också. Har nämnligen inte tagit Rödahund-påssjukan-mässlingen-sprutan som man skulle tagit i sexan.

Varför fick jag inte bara en orm-, spindel- eller höjdfobi?

Kommentarer
Postat av: alexandra

Haha åh, antar att det jag skriver på bloggen om sprutor inte hjälper ett piss heller... Men det gick bra för syrrorna och kändes knappt för mig att ta sprutan heller, det är bara nu i efterhand!

Postat av: Camilla

Nä.. Fast lite blåmärken och ont i armen efteråt kan jag ta. Det är själva insprutningen jag vill ta självmord när jag tänker på :D

2009-05-19 @ 10:57:44
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback