16.38

Just nu är jag sådär trött så bara en endaste liten motgång kan få en att känna tårarna bränna bakom ögonlocken. Fan.


Och att dessutom få höra att en kär släkting till en har gett upp känns ju bara förjävligt. Va jävligt det mesta är just nu. Ungefär.


Idag har varit en sådan dag när tusentals glas har blivit utvälta. Började hemma med att jag själv hade ut mitt glas fläderdricka. Fortsatte på jobbet, på lunchen, när vi höll på med lera, på mellanmålet.. Jag har torkat mycket idag. Med en äcklig trasa. Hatar trasor. Fast en sak jag har lärt mig av att jobba på dagis är att man inte kan vara rädd för lite kladd och äckliga trasor. Eller något annat heller för den delen. Man får helt enkelt bli kladdig med vaddetänär och så sen får man tvätta bort det. Tack gode gud för tvål.


Och nu insåg jag att den lilla motgången som nästan fick mig att slänga mig ner och gråta bara var ett missförstå. He..hehe... Blä, imorgon börjar jag 7. Sjuuuuuu. 07.00. Jag måste sätta klockan på 05.00. SICK. Fast min mamma börjar halvsju, så det kunde ju varit värre. Imorgon, när jag kommer hem, ca 14.00 så ska jag, utan dåligt samvete, lägga mig och sova. För jag jobbar inte på fredag, så då spelar det ingen roll ifall jag inte somnar sen på kvällen. Fan va SKÖNT!


Imorse när jag vaknade var det strömavbrott så jag kunde inte föna håret:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback