Fredag

I fredags käkade jag, Johanna, Felicia och Sara middag hos Felicia. Sen förfestade vi några timmar för att sedan dra upp till Sthlm. Vi hade några alternativ men då vi blev inskrivna på listan på Magenta dvs. gratis inträde så drog vi dit. Det var helt okej men kunde ju varit bättre. Var ute rätt tidigt för att komma in, eftersom det var 23, för säkerhets skull. Köpte den godaste drinken jag smakat, aprikossmak eller vad kan det ha varit? Sjukt dyrt iaf, en fyra för 100 och en sexa för 140. Herre.. Tackar vet jag billiga Södertälje ;p








































Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag sparar några av dina bilder jag också :)

Postat av: Camilla

Do it :D

2009-03-15 @ 20:34:13
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback