Snälla snälla snälla...

Varför går helgen så jädrans fort alltid? Har iaf haft en jättera helg utan alkohol. Alltid bra att det kommer sånna helger mellan varven ockå. Men nästa helg blir det förmodligen utgång i Sthlm. Och så har jag tänkt se melodifestivalen på lördagen, för visst är det finalen då?

Hade en skitbra kväll hos Jenny, Fredrik och Vilmer förresten. Vi åt jättegod mat, bestående av förrätt i form av kikärtssoppa och kantarellmacka, varmrätt i form av fläskfilé med mozarella och salami med klyftpotatis och efterätten var vit chokladmousse med passionsfrukt. Kikade lite smått på melodifestivalen, busade med Vilmer och till sist blev det en match i TP, tjejerna mot killarna.

Nu har jag fått Caroline Af Ugglas låt på huvudet.... Snälla snälla snälla snälla snälla....... har jag gått och sjungt precis hela kvällen. Finns nog ingen artist jag stör mig mer på än Caroline. Kan man bli mer... aa kan inte ens finna ordet. Så udda.

Godnatt!

Vilmer håller i kameran själv...


...Går jättebra!...


...Verkligen ;)


Suddig men söt


Charmtrollet

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jordärtskock-soppa var det :o). Kram

2009-03-09 @ 10:05:48
Postat av: Camilla

Jaha, haha. Så fel det kan bli.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback