17 mars tisdag

Blä. Jag mår inge bra. Känns som att jag har feber.

Min dag började klockan halv sex av att klockan ringde. Ett litet tag senare befann jag mig på jobbet. Dagen gled förbi rätt bra och rätt smärtlöst. Jag klarade mig. Från huvudvärken. Vilket var så jäkla bra eftersom jag skulle köra efteråt. Men... Mot slutet av dagen hände en liten olycka som slutade i en flod av blod på golvet, på det stackars barnet och på mig och mina byxor. Very nice. Fast det var inte så farligt som det låter. En liten kis som ramlade på näsan bara, verkligen bom rakt på näsan, och lite (mkt) näsblod som resultat av det. Det såg nästan ut som en skräckfilm. Blev inte bättre av att han var rädd för blod heller, haha ;p

Som tur var fick jag gå tio minuter tidigare, så att jag hann hem och byta blodbyxorna innan körningen. Bara från imorse till klockan fyra hade det ju gått från regn-mulet till vårsol så skinnjackan åkte på utan en tjocktröja under för första gången i år! (okej det var för att jag inte hittade tjocktröjan och fick bråttom... haha). Men det var behagligt. Och vårhalsduken fick det bli också Det blev ingen snö idag!!! Nya vita vårskor hade jag på mig också. hehehe. Hela jag var vår. Skoskav fick jag också.

Jag hade körlektion med den fjärde lärare jag haft i trafikskolan hittills. Hon var jättera! Jag ångrar att jag inte valde henne från början.. Attans där. Men jag ska iaf köra med henne dagen innan jag kör upp igen samt precis innan uppkörningen. Så det är ju bra iaf!

Imorgon ska jag till frissan! Finally. Hoppas på lite mer förändring den här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback