trötter

Jisses... Jag ligger i min säng och väntar på att klockan ska bli lite mer så att jag kan börja göra mig iordning. Men känns som att jag kommer slockna vilket sekund som helst.. Vaknade ju vid sex imorse och har hållt igång sen dess, jobbat och sedan övningskört. Det är nu när man sätter sig ner och tar det lugnt som man känner hur trött man är. Kul om jag somnar på bion, haha. Jag som verkligen vill se denna film.

Men om 45 minuter kommer iaf Rauli och Johanna och hämar upp mig. Sen hämtar vi Felicia och uppe vid Heron möter vi bil 2 bestående av Sara, Elin, Micke, Daniel och Viktor. Då ska vi käka någon trevlig stans, är det tänkt. Jag är redan skithungrig!

Känner mest för att zZzzzzZZz..........
Bion är dessutom två och en halv  timme lång! .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback