Sommarplaneringar och funderingar

Den här dagen har gått jättefort. Tog det lugnt bara tills vid tre, då åkte jag och Felicia ner på stan. Kollade lite i några affärer och jag handlade leggings, vilket jag behövde. Sen gjorde vi det vi hade åkt ner för, nämnligen handlade inför imorgon. Middag + groggvirke och så.

När jag hade kommit hem och satt och såg på tv kom mamma ner och i all hast bokade vi en resa till Kreta v. 29. Min pappa är inte mycket för solsemester så det blir jag, mamma och Linda som åker ner med min moster och hennes man, och min kusin och hennes familj, däribland Vilmer! Ska bli roligt. Och skönt. Dock känner jag inte lika mycket för att sola längre som jag gjode förut, för det ploppar upp nya leverfläckar när man gör det. Kul om det skulle komma en mitt på nästan eller något.

Min kära bästa vän åker dessutom till Rhodos i maj och kommer hem i Augusti. Jag tänker inte ens skriva hur jag känner angående det. Ni kanske kan gissa. Men henne hoppas jag iaf att jag mfl kan åka ner och hälsa på. Det är svårt bara att pussla in det när vi har saker planerade i sommar. Men det ordnar sig nog, hoppas jag. Sjukt dyrt är det, måste börja tänka på att spara pengar.

Så ja, förmodligen och förhoppningsvis blir det Grekland två gånger i sommar. Inte mig emot. Utomlands som utomlands. Jag har stor lust att åka ner till Gotland också, känns som det blivit lite av en sommartradition. Och jag råkar veta en snygging som har hus där ;) Haha.. nej men vi får se hur det blir med det. Men jag älskar Gotland. Regnigt som soligt. Men helst soligt!


Kommentarer
Postat av: Sofie Ahrén

åÅÅÅH jag vill också utomlands! och till Gotland! var minst 100 år sen man var där..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback