Sista februari

Jag, Sara och Felicia åkte till Viktor och Daniel igår. Senare kom Johanna också.. Deras lägenhet var jättefin och vi förfestade lite (mkt) till Green day, Macarena och The killers. Hade väldigt kul så inte förrän lite innan tolv begav jag, Sara och Felicia oss ner till Olearys. Efter diverse hinder på vägen (SUCK) så kom vi in och hade ett par roliga timmar. En av de roligare festkvällarna faktiskt.

Efter att ha gått med Patrik, Jens och Tomas till Subway och väntat i den långa kön ett tag gav jag och Sara upp ang. mat och fick skjuts hem av Mange och Tobbe. Schyrrans! Hemma mådde jag så himla bra, verkligen. Fick iaf i mig ett par korvmackor och sen slocknadejag... tills jag vaknade av att en viss herre ringde ;) Men men, ser man en man i snorkel och cyklop gå förbi måsta man nästan ringa och berättade det för någon (mig), även fast jag hade sagt att jag skulle sova ;P haha.























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback