Så typiskt

Jag blir så jävla irriterad ibland:D

Igårkväll mådde jag inge vidare, men jag upptäckte att man var tvungen att avboka körlektioner senast klockan tolv dagen innan, så då var det ju försent att boka av mina körlektion som jag hade idag klockan tio. Så jag bestämde mig för att gå på den och hoppas på att det skulle gå bra, att jag kanske skulle må lite bättre idag. Och tänka sig att liiiite bättre mådde jag när jag vaknade, jag gick upp klockan nio, duschade, klädde på mig, gjorde mig iordning. När jag är klar, så ringer de från trafikskola. ''Din lärare gick hem, för han blev sjuk''. HAHAH... Det händer bara mig. Jag släpar mig upp ur sängen, sjuk, och gör mig iordnig. Så händer det där. Jag var inte så glad då kan jag säga. Kunde sovit ut istället. Blir galen. Typiskt.

Inte kunde jag somna om heller eftersom jag hade så jäkla ont i huvudet.. pga. total nästäppa.

Om fem minuter ska jag och mamma till doktorn, haha. Hon har haft ont i halsen ett bra tag nu och jag följer med och ska kolla om jag behöver någon medicin eller så, även om jag bara varit sjuk i några få dagar. Men mår som sagt  lite bättre idag, men öronen är lika jävla lockiga och näsan lika jävla täppt så det känns som huvudet ska explodera. Ingen skön känsla.

Såååå jag ska ej jobba imorgon heller.

Fint väder ute iaf. Det är nästan sol varannan dag och snö varannan. Och varje gång det är sol så hoppas man på att den ska stanna och ingen mer snö ska komma. Men nu slutar jag hoppas för vid detta lag vet man ju att snön kommer förr eller senare. Fast jag hoppas såklart ändå i smyg.


Kommentarer
Postat av: Malin

sv: jaha, där ser man :)

ja, men eller hur. hur mycket kommer man sakna liksom? :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback