Måndag

Idag har jag jobbat. En av de bättre jobbdagarna, det var mest lugnt och mest gosiga glada barn. Sånt gillas! Därför så mådde mitt huvud rätt bra när jag och mamma vid tvåtiden åkte iväg till Tallhöjden, till sjukgymnasten. Tycker att jag fick ut en hel del av besöket faktiskt... Eller, mer än vad jag trodde iaf. Hon kände på min nacke/mina axlar och tryckte lite överallt, och så helt plötsligt trycker hon på ett ställe som gör att jag känner smäärta och det går upp i huvudet och då kom huvudvärken. Haha (y). Men jag fick lite övningar och så, och lite att tänka på. Lite hemläxa sådär. Ska tillbaka nästa vecka.

Senare övningskörde jag och pappa i snöovädret också. Blev bara mer och mer snö och halare och halare så till slut fick vi åka hem.. Har precis sett på Project runway, femte säsongen började ju idag. Lite spännande det programmet, det är kul att se hur allas kläder blir. Idag var det klännignar gjorda av muggar, hopprep, tomater osv..

Här kommer några låtar från Kim Fransson och Janet Leon,
de som var med i Made in Sweden om ni vet?




  



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback