Lördag

Vid sextiden kom Sara m. familj plus mormor och morfar.. Vi käkade någon grytsak till middag, god men jobbigt med alla dessa rosépepparkorn (tror jag det var?) som smakade pyton när man tuggade på dem. Usch.

Ja just det, tidigare på dagen såg jag och Sara ett någolunda billigt hotell i Rhodos stad, nära till strand och centrum. Så för att det inte skulle försvinna så bokade vi det ;p Nu gäller det bara att alla ska ha pengar, vilket inte är helt säkert.. Vi får se hur det hela slutar.

Efter middagen skjutsade jag och Sara min syster till en kompis, sen handlade vi lite. Tillbaka och såg på melodifestivalen med famijerna. Det var spänning på hög nivå alltså :p .. Hemskt när Snälla snälla höll på att vinna. Favoriterna var iaf Måns, H.E.A.T, Alcazar, Alla och La Voix. Gillade inte de sistnämnda när jag lyssnade på dem innan men sen fastnade de i huvudet båda två. Hur bra som helst att La Voix vann. Visst, den var udda men den både fastnar på huvudet och har en chans i Eurovision! Det enda negativa och tråkiga skulle väl vara att man inte kan sjunga med.. Men nynna går ju alltid ;p

Förstår mig inte på de som tycker att Snälla snälla är skitbra och sjungd med en sån känsla. Eller visst, känsla är det men det ser för roligt ut, som om hon går i slowmotion, ska pissa som en hund o har förfärligt ont i hela kroppen. O så rycker hon till varannan sekund. Hemskt.

Hur som helst, senare åkte vi och hämtade Linda igen och så såg vi på An American Crime. Nästa bara jobbigt att se den filmen egentligen.. Men väldigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback