Don't you know love is stronger than jesus

Mjaha. Då har man varit hos frisören för andra gången på några veckor då. Jag ville så gärna att det skulle bli superblont igen. Helt blont. Men det blev det ju förstås inte. Lite mer förändring, men inte så blont som jag hade hoppats på. Och inga slingor syns ny heller. Men lite ljusare iaf. Antar att jag får nöja mig. Kommer förmodligen bli ljusare i sommar också.

Felicia höll mig sällskap större av tiden hos frisören, det var trevligt. Efter det gick vi en snabbis på stan och kollade lite innan jag köpte med mig festis & vitlöksbröd hem. Vitöksbröd är så jäkla gott!! Och att lukta vitlök efteråt är så jäkla kul!

Har övningskört, sett på tv, lagat pyttipanna och nu kollar jag på Grey's anatomy.

Imorgon ska jag till Gillinge. Jag hoppas att jag hittar dit. Är minst sagt van att villa omkring i Sthlm på egen hand. Har nog aldrig varit i Sthlm själv, faktiskt. Inte vad jag kommer ihåg iaf. Hoppas det går bra. Jag ska förresten på den nya kursen om alkohol, droger, trötthet m.m, inte köra halkbanan. Den är om två veckor. Kul att åka upp dit igen då. Kursen imorgon är iaf 3.5 timmar. Orrrrrrk.... Åker hemifrån runt elva och kommer hem igen mellan sex och sju. En riktig heldag. Kan ju hoppas på att kursen är lite intressant iaf!

Den här bilden hade jag med mig till frisören idag. Perfekta slingor, hon till höger!


Kommentarer
Postat av: Ingalill

ursäkta mig, men vem fan tror du att du är?! tar min bild bara sådär!!! nu jävlar ska jag anmäla dig din lilla bildtjuv!!!!

2009-03-18 @ 22:53:37
Postat av: Camilla

Om du gör det så rakar jag av dig ditt perfekta hår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback