Camilla

Herre... Suck säger jag bara.. Ibland känner jag mig så jävla hemsk. Och sämst.

Aja, filmen igår var bra, kan jag meddela. Inte alls som jag trott, men väldigt bra. Gripande.. Så den tycker jag ni ska se om ni inte redan gjort det. Middagen innan var snabb men trevlig. Lite svårt att äta tillsammans när alla köper olika mat och inte får det samtidigt. Plus att hälften av gänget var tvugna att gå och hämta biljetterna mitt i maten för att vi hade varit smarta nog att inte hämta ut dem innan. Min tanke var att vi skulle göra det, hämta ut dem innan alltså, men det glömde jag bort och det verkade inte som att någon annan tänkte i samma bana.. Eller så glömde alla bort.

Idag har jag namnsdag, igen. Haha. Andra gången på en vecka. Idag är det däremot inte något mellannamn utan Camilla! Jag fick en fin lila orkidé av mamma samt ett hon bjöd mig på bion igår. Ja vi firar namnsdagar och det gör säkert typ ingen, men men. Varför inte? Mormor och morfar kom på besök och vi fikade... och spelade Hjärter såklart. Sen blev jag osams med mamma så jag hamnade här. Mitt i spelet.

Känner inte för att åka någonstans ikväll. Men kan ju hoppas att jag blir på lite gladare humör.
Blir så trött på både andra och mig själv ibland.

Ska iaf köra dit. Något bra.
Och efterrätten. Har hört att det blir världens godaste!

Nu ska jag läsa Länstidningen och Aftonbladet.





Kommentarer
Postat av: alexandra

Grattis på namnsdagen :)

Postat av: Smarre

Grattis på namnsdagen gullesnuttan :D<3

2009-03-07 @ 22:49:26
Postat av: Camilla

Tack flickor!<3

2009-03-08 @ 00:29:28
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback