Blir så jävla tröööööööööött

Jag blir så jävla arg.. Jag har inte ens ett heltidsjobb, eller ett deltidsjobb. Jag går inte i skolan. Jag har jobbtider, körlektioner, sjukgymnastik och en frisörtid att få in i mtt schema. Men ändå så blir allt pannkaka. Jag försöker pussla men så några dagar innan är det någon som ringer och ändrar. Så allt bara blir skit. Har hänt flera ggr.

Jag hade en frisörtid på måndag. Så hade jag även en körlektion samma tid, så när jag märkte att de krockade ringde jag och bokade om körlektionen. Så då fick jag istället för en tid 13.45 på måndagen en tid 06.45 på torsdagen. Kul! Jag bokar även in ett besök hos sjukgymnasten på onsdagen. Men så ringer frisören och måste flytta tiden till onsdagen. Visst, säger jag, jag kan boka av sjukgymnasten. (för vill få håret gjort nångång) Så nu kunde jag haft kvar körlektionen på måndag istället för att behöva gå upp kvart över fem på torsdag! Sjuk tidigt ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback