Beachen

Idag har vi hängt på stranden : -) Svängde förbi Ellbe o köpte mackor, sen åkte vi ut till Malmsjön. Sara hade innan konstaterat att ''det kommer vara så mycket folk, vi kommer inte få plats o kasta fresbee''. Haha, sötnos. Det var väl sisådär vi och några få andra utspridda över stranden när vi kom. Kom lite fler under dagen, men absolut inte fullt o plats till att kasta freesbe fanns det gott om ;) Träffade på Frida, hennes bror och hans tjej så vi satte oss med dem, jag träffar verkligen på Frida överallt. Men det är alltid lika trevligt!

Vi planerade in Eklundsnäs imorgon med henne. Dvs om vädret håller i sig. Men det ska det va?

Får inte glömma att årets första dopp (i sverige) togs idag. Det var rätt kallt, och rätt dumt, iaf av mig, som är sjuk. Men det kändes ju nästan skamset att åka hem från stranden utan att ha badat. Men nu är det gjort! Årets första dopp 22a juni. Är det sent? Jag har inte riktigt koll. Brände mig gjorde jag också.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback