Torsdag!

Jag är verkligen på sämst humör. Av en hel del anledningar. Just nu känns absolut ingenting roligt. Imorgon känns inge kul, rhodos känns inge kul. Sommar känns inge kul, kreta känns inge kul. Det mesta känns hopplöst.

Låt denna känsla gå över till imorn..

Eller jag vet att den kommer det. Och på tal om ingenting, snacka om att man aldrig lär sig. Man kan göra 'misstag' hur många gånger som helst utan att lära sig. Man tycker ju att man borde sträva efter ett tillstånd då men är som lyckligast, me icke. Då ska man krångla till allt igen, som vanligt. Jisses alltså..

Och till råga på allt så har jag handlat upp pengar jag inte har idag. Shoppade loss på Vila för över 1000 spänn. Ligger lite back nu. Men det var fina kläder ska ni veta. När jag kom ner på stan var studentfirandet i full gång. Jag ställde mig och kollade, tänkte ''Är Johanna här tro? Nej hon jobbar nog..'' Och vem ser jag i nästa sekund om inte Johanna? I sällskap med Anette och Cattis. Vi stod där ett bra tag och varje gång ett flak åkte förbi fick jag rysnignar. Stämnigen är så underbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback