Torsdag

Idag har jag ÄNTLIGEN tagit tag i mitt bombnedslag till rum. Jag började verkligen må dåligt över hur det såg ut här, o funderade på om det var det stökigaste någonsin. Jag har skurat och dammat och dammsugit och vädrat och fixat. Bort med resväskan och i tvätten med alla smutsiga kläder.

Men först var jag på stranden. Och efter tog jag ett lååångt bad.
Sen satte jag igång.
Och nu går det att trivas här igen.

Imorgon hade vi planerat in stranden som vanligt men kom precis på att vi kanske borde ta en vilodag från det. Så jag ska nog ta mig ner på stan och kolla lite på rean. Eller hålla i pengarna och stanna hemma. Får se. På kvällen ska vi till trosa och äta middag och se på när Frida springer loppet ; -) Haha. Och kanske träffar vi på några vi känner.

Jag har haft ont i halsen i 10 dagar nu. Jag ska nog ta och gå till doktorn, jag har ju fått frikort där nu när jag har varit där så många gånger. Så nu är det gratis! Woho.

Scrubs nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback