Tisdag med sol

Tudilu! Idag skiner solen. Nice, men jag känner mig lite antisol just nu så jag håller mig inne. Har fått nog av det känns det som just nu. Men sol gör en glad så det är ju bra iaf.

Jag kom precis hem, jag och Felicia har varit hos Sara där Alex också var och hämtat Alex bilder. Nu har jag alla bilder, räääätt så många. Ska göra lite lunch så snart min syster har stekt klart sina pannkakor. Sedan ska jag nog fixa lite med en liten film. Haha, vi regisserade en liten film när vi var på Rhodos nämnligen. Den är inte mycket för världen, men så roligt som vi hade är vi gjorde den tror jag inte jag hade på hela veckan. Den handlar om en cowboy, en kalkon och en häst som heter brunte.

Vad gör alla på midsommar?

Här är cowboy(girl)en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback