Studentdagen

Förra fredagen (5e juni) tog min kära kusin studenten. Först var vi nere på stan för att kolla på dem, sen hängde jag med Johanna mfl för att se när de åkte flak ett tag och slutligen väntade jag in Sara och så kom mamma och hämtade oss. Åkte hem till hennes mottagning där det blev fika, mat och grejer. Johanna kom och lite senare åkte jag och hon hem till mig och jag bytte om. Elin, Johanna och Micke hämtade oss och så åkte vi hem till Sara igen och förade lite. O så kom Alex. Linda ställde upp med gitarren som vanligt, älskar våra gitarr-sång-förkrök! Ville inte att det skulle ta slut.. Men vi skulle ta kvart över tiobussen så det gjorde det ju, och vi sprang till bussen. Alltid springa till bussen.. Varför blir det alltid så? Tiden går så fort när man dricker så helt plötsligt är klockan en minut före bussen går. Och så springer man. Och varje gång hoppas man att man inte ska ramla och bryta benen.

Så åkte vi till Ragnhilds skiva på Olearys. Hade en rolig kväll! Jag och Johanna körde lite Barbie och ken-sång och hon lärde mig även spela Black jack. Har verkligen försökt fatta det där spelet hur länge som helst, men ingen annan än hon har kunnat förklara så jag fattat. Hon dubblade iaf sina pengar och köpte sen en breezer ;p .. Duktigt! Jag blev imponerad ; -) Och klockan tolv hurrade vi för henne eftersom hon fyllde 19. Sen blev det lite dans m.m innan Micke kom och hämtade Elin och mig. Blev donken och fyllekäk innan de skjutsade mig hem.

Bra dag!! Regnet höll sig borta från studenterna, skönt för dem. Jag fick dock köldskador när jag stod ute i timmar för att se på dem. Men ska inte klaga, jag hade iaf inte kort klänning och bara ben. Å andra sidan stod jag inte heller o hoppade o blev varm på ett smockat flak.

Så grattis till studenten Sara och Alex (mfl). Även till Johanna som tog den 12e när vi var på Rhodos ♥

Dagen




































Kvällen












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback