Veckans roligaste dygn

Godmorgon. Har jag sagt att jag är sjuk? Sista dagen på Rhodos var jag tvungen att gå hem från stranden vid två för att jag hade migrän. Det roliga med det hela var att vi inte hade något rum kvar, det hade vi ju lämnat klockan tio på morgonen när vi gick till stranden. Så jag fick trängas med mig själv och min resväska i duschrummet, hyperventilerande och det kändes verkligen som att jag skulle svimma när som helst. När jag var klar fick jag släpa mia tre väskor upp, varav en vägde 20 kilo och sedan sätta mig i baren där på hotellet. Eller ja, inte i baren men vid baren där i krogstolarna. Där fick jag sitta med endast min hotellfrukost i magen, för bara tanken på en Giros chicken (dagliga strandmaten) fick min mage att vända sig ut och in. Och jag hade så fruktanssvärt ont och mådde så illa så jag satt där in public och grät. De tror väl jag är bakis, tänkte jag hela tiden. Haha... Sova kunde jag inte, hade ju inget rum. Gå och handla en yoghurt  att försöka få i mig kunde jag inte heller, för orkade itne släpa på packningen. Ett äpple och en banan som jag hade köpt tidigare lyckades jag få i min plus fyra stycken migräntabletter. Orkade inte läsa, lyssa på musik eller något. Satt där och stirrade i 3-4 timmar innan Sara och Alex kom från stranden. Då hade jag på nått vänster lyckats somna i sittande ställning. Haha.. Med väskorna bredvid mig där vem som helst hade kunnat gå och plocka precis vad de ville ha. Mådde helt okej på kvällen men på flygplanet slog illamåendet till och jag kämpade för att inte behöva ge flygplanstoaletterna mitt maginnehåll. Preics när jag bestämde mig för att nej, nu går det inte längre, så tändes den där bältesskylten. Haha, ironi... Så det blev arlandas toaletter som fick ta smällen istället! Fan va vimmsig jag var i huvudet. Måndagen hade jag hög feber och kände mig totalt orkeslös. Nu har det hela gått över i halsont, huvudvärk och hosta.

Frågan äääär... är jag frisk till på midsommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback