Australia

Jag måste ju nästan berätta att problemet med youtube som jag haft i några dagar nu helt plötsligt löste sig av sig själv. Fattar ingenting, men men. Det var när jag skulle visa Felicia hur det såg ut, 'det står bara blabla' o så tryckte jag upp det, tror ni inte det funkar då? Typiskt. Men jävligt bra. Så då var det ur världen.

Igår joinade jag mamma, pappa o morbrors familj på altanen och smakade lite midsommarmat, bara för att. Kändes tvunget att äta lite sån mat på självaste midsommarafton. Sen arrangerade jag en femkamp som ingen inklusive jag egentligen ville göra. Det där midsommartvånget igen kanske.. Men som tur var började det regna och så ringde Felicia och sa att hon skulle komma o hämta mig, så vi slapp. Jag o F köpte mat och sen såg vi Australia. Filmen är lång och möjligtvis lite seg i början men.. den satte sina spår. Jäkligt bra. Lille Nullah gör hela filmen. Sötare unge får man leta efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback