Yesterday

Igår var jag över till Brunnsäng och fikade. Sara hade bakat kladdkaka och det fick man ju inte missa! Senare på kvällen åkte jag till Trosa och hämtade Johanna som hade jobbat. Vi åkte och käkade pizza och pratade om allt och inget. Kommer knappt ihåg att jag åt min pizza, var så upptagen i pratet, haha. Åkte hem till henne och fortsatte på hennes balkong, fick även se hennes kap till bakelse-klänning ;-) Den ska du ha på dig någon gång inom en snar framtid Johanna :D Efter nio kom Emma och flickorna började smutta på sina cider ;P Tanken var ju att de skulle till Tullen och jag hade tänkt åka hem, men planerna blev lite ändrade så vi åkte till Hölö istället, långt ut i ingenstans till Hellsing där det var några grabbar. Där var det trevligt, fick en alldeles speciell husesyn, slutade vid bryggan. Var fint där, synd bara att det var så mörkt att man knappt såg något... Tack för att du finns Johanna och för en toppenkväll ni andra :-)

Provar kläder. Sånt som tjejer gör när de  träffas ;D


Emma flätar Johannas hår. Sånt som tjejer gör när de  träffas!


Bakelsen

Johanna och jag bara råkade sätta på oss samma linne...... :O Och min s.k modepose blev en emopose.


Vi!


Mitt hår är så gott som blont igen, halleluja!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack själv gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback