Iväg..

Igår var mest messed up. Jag var så jävla orolig för min vän. Men det slutade bra, som tur är. Vad skulle jag gjort annars??? Fast visst fanns det bra stunder igår också.. Helt klart :-) Småpojkars bekännelser, underbara förstående vänner, allsång, nästannattbad haha osv.. Tråkigt nog var jag inte på kamerahumör igår, vilket måste varit första gången någonsin. Inte många bilder på min kamera.

Jag känner verkligen att jag vill komma härifrån nu. Blev jätteglad när mamma frågade om jag var intressarad av att åka iväg till min mosters mans släktingars stuga i Norberg. Skulle vara så himla skönt. Det skulle visserligen bara vara för en natt och två dagar, vi skulle åka imorgon isåfall. Men såklart så säger hon efteråt att det inte är säkert alls och det kanske inte bli något. Nehej, tack för de falska förhoppningarna. Typiskt min mamma.. Men jag hoppas fortfarande. Helst skulle jag vilja åka till en stuga med folk jag tycker om och vara där minst en månad. Inte festa, bara ta det lugnt. Men någon sådan stuga finns det ju inte och inte heller har människor jag tycker om möjlighet till att åka bort. Men kanske åker vi iväg till Gotland 4-9 augusti.. Jag hoppas det. Med er kommer det bli skitbra.

Allt bara går upp och ner.. Fattar typ ingenting.






Inte ens någon bild på självaste födelsedagsbarnet hade jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback