Igår

Igår hade jag och Felicia tänkt joina Johanna, Karin, Lina mfl vid Tullan men vädret såg ju inte allt för trevligt ut. Senare på eftermiddagen sprack det upp så då åkte jag och Johanna ut till Micke där Elin var. Solade och badade i Mickes pool, pratade MINNEN. Superfåren, Höglandsvägen, Stephanie och Zackarias, Elins land osv.. Senare kom Micke hem från jobbet och sen kom också Erik och Simon förbi en stund.

På kvällen kom Sara och hennes familj hit o grillade och efter det blev det två seriösa matcher i Geni. Tjejerna mot killarna. Och sen barnen mot de vuxna. I det andra fallet var de vuxna övertygade om att de skulle krossa oss men de vann bara med en mer än oss, faktiskt. Vart en lugn kväll.. Jag hoppas jag får bli frisk snart!!!!

Vet inte vad som händer idag.. Deprimerande att det fina vädret är slut :(

Det var 31.5 grader i poolen!


ANKAN


Elin


Mustasch på ankan


Elin och Micke


Johanna hade ett helt förråd med bananer med sig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback