Some day

Vart en helkul kväll igår med förfest hos Sophie med
Johanna, Karin, Sophie, Emilia och Lina.

Tog oss mot olearys vid elva...
Där var det hockey men efter ett tag var det slut, och det kom en del folk.

Fick skjuts hem av Martin
men hann knappt komma hem innan jag blev hämtat igen ;)
Blev en både mysig och jobbiga natt, hostade som bara den..
Får ryck på den här hostan alltså......

Idaaaaag ska jag bara se på film tänkte jag, är ju trots allt söndag.
Och jag känner mig helt slut.
Och trött på fest och alkohol.
Nästa helg blir definitivt lugn.
Ska jag väl inte lova men jag tror och hoppas.

Johanna, har laddat ner den där skräckisen du såg med Anna,
så nu ska jag sen den ;D Solstice
















Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha bra där! Vad tyckte du? Men du ska väl inte se den ensam din galning?! Det är alldeles för läskigt.

Postat av: Camilla

Den var väldigt bra för att vara skräckis! :D Haha, jag är en härdad skräckfilmskollare så jag klarar av sånt ;p .. Jag har kollat så mycket på skäckfilm att jag blivit immun typ :(

2009-01-05 @ 00:48:32
URL: http://camillamariaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, om jag skulle kolla på skräckfilm ensam skulle jag aldrig kunna somna sen efter det. Hör av dig sen förresten om hur det blir imorgon :)

2009-01-05 @ 14:47:14
URL: http://smilingface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback