Planerad kalv??

Tjabba tjena hallå....

Fredag har det varit idag,
Sara, Alex, jag och Felicia har ägnat oss diverse spel i mitt rum nu på kvällen,
pratat en hel massa (behövdes verkligen så mkt som händer nu),
och såklart missade vi inte Blondinbella i Let's dance.
Tycker hon var duktig men någon som verkligen imponerade på oss var Laila från Idol.
Hur fan kan man dansa på sånna klackar som alla tjejerna har förresten?
Verkar ju som en smärre omöjlighet måste jag säga

Med andra ord blev ett av spelen, Vem vill bli miljonär ett annat.
Det var största möjliga allvar hela tiden, ska ni veta.
Roligast var när Alex, som var i Saras lag, hjälpte mig och Felicia,
medans Sara satt där helt ovetande.
Haha, det tackar vi för Alexandra ;D

Från Vem vill bli mijlonär:
Jag: Vad brukar en tunn, planerad skiva av kalv kallas för?
Sara: Planerad?
Jag: JA DET STÅR DET
Sara: Inte panerad då?
Jag: MEN NEJ PLANERAD ?!??!?
kollar på kortet
Jag: hehehe..... okej panerad då ^^,

Så kan det gå!
Imorgon är det en ny dag


Jag och Felicia vann 3000 000 kronor!


Sara och Alex vart överlyckliga när de vann 100 000!

Kommentarer
Postat av: Alex

Hahaha men gud Cami jag flashar trosorna på bilden! Beskär den eller något är du gullig :D

2009-01-10 @ 01:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback