saturdaynight

Blev förfest hos mig med Sara, Felicia, Johanna, Emilia, Paulina och Alex.

Missade bussen ner och fick gå..
Tur att man hade alkohol i kroppen, det kändes inte kallt alls.
Något som däremot kändes var i fötterna.
När vi skulle gå över bron gjorde jag illa tån :(
Tur att jag inte ramlade i iaf. .... ;D

Olearys var olerays.
Eviga olearys..
Träffade folk, trevligt folk och mindre trevligt folk.
När de stängde blev det serious talk som ledde absolut ingenstans.
Så jag följde med Tomas, Jens, Phille och Putte till Kebaben.
Vidare till någon som hette Kim.
Där åt vi kebab och jag mår illa när jag tänker på det,
för de hittade två broskbitar  i kebaberna.
Och usch, det är typ anledningen till att jag inte äter kebab.
Klarar inte av sånt.

Efter ett tag åkte vi ut till Hölö,
visade mina skills när det gäller tvspel
iförd värlens snyggaste Metalicatröja, haha.
Somnade vid åtta...

Idag satte jag klockan för att försöka vända på dygnet, börjar ju troligen jobba snart.
11 satte jag alarmet på.
Tror ni inte jag snoozar till 13?.... suck.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback