Today

Idag åt jag lurre med Sara på stan. Mumsigt as usual.
Sen drog vi oss mot centralen, Sarre skulle till gymmet och jag övningsköra.
Och det gick bra, jag gjorde en alldeles galant backningsvängning... whatever. 
Enligt honom alltså. Han är så bra. Och så rolig. Skrämmer mig med;
''Snart kommer det en moppe från högerr, det kommer en, det kommer en....
neeej det kom igen''. Haha. Och att ''du kommer köra på en sportbil där det sitter en
jättearg förare om du rullar mer bakåt'' (i start i backe med parkeringsbroms).
Hetsar upp mig och får mig att leva mig in i alltihopa.

kan ni gissa hur ledsen jag är över att han ska sluta då eller??
Han berättade det idag, o jag kände bara neeeeeeej.
Jag var så nervös över att få en dålig, och så får jag en som jag heltrivs med.
Det var liksom för bra för att vara sant, så känns det.
Så nu blir det byte x två.
Ska köra med en ny nästa vecka och sedan med ytterligare en ny de sista gångerna.
Så jävla typiskt min otur............. Dumma lågkonjuktur. Hatar den.

Var iaf inne på trafikskolan efteråt och bokade om och bytte lärare.
Sen gjorde jag lite teori också..
Jag stör mig på att man inte kan se de rätta svaren, det suger ju.
Tackar vet jag mitt 30-kronors teoriprogram 2005 från Åhlens.

Väl hemma så har jag chillat galet (hahah) och mitt i chillet så spillde jag ut ett glas äppeldricka i soffan.
Mysigt kladdigt och härligt blött blev det.
Satt bara och stirrade först och tänkte vad ska jag göra nu? innan jag fick ta i pappersrullen som lyckligtvis stod på bordet bredvid. Jag känner mig själv, alltid redo :D
Igår hittade jag också ett tuggummi i min filt, fastkletat. Hahahah...
Har jag nämnt att det ligger tiotusen smulor/dammråttor/skräp/skit på mitt golv?
Ja jag är så superdupermegarenlig av mig.
Nej usch, här behövs verkligen en storstädning.
Men det finns väl något som kallas vårstädning va?
Så det får vänta till våren helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback