37 000

Heeeello.

Sara hängde på ner på stan också,

och vi hyrde någon film jag inte kommer ihåg namnet på....

Den var iaf bättre än den igår, men inget jag rekommenderar.


När de drog plockade jag fram en massa gamla dataspel och tänkte spela lite, i brist på annat.

Försökte installera flera st men inget funkade... Jag som så gärna ville spela Kellog's :(

Men nej, ingenting funkade...


Vi har ju en del Sims-spel också, vilket jag inte spelat på evigheter.

Det kan ju vara kul, tänkte jag.

Men såklart har alla koder som man behöver när man ska installera kommit bort.


Jag har över 37 000 bilder i Mina bilder.

När jag såg det fick jag lite panik och insåg hur förödande det skulle vara om de försvann.

Så just nu håller jag på och kopierar över dessa 37 000 bilder till vår externa hårddisk.

Det går inte fort inte .... Men skönt sen när de finns där, så slipper man oroa sig.

Man tänker ju att inget kommer hända med ens lilla dator men en vacker dag dör den.

Och då sitter man där och saknar varenda en av de där 37 000 bilderna.


Låtar är ju en annan sak, de kan man ju få tillbaka.


Imorn blire stan, lämna tillbaka filmen och besöka Nancys.

Och nu ska jag kolla på beroendeframkallande 24,

och äta beroendeframkallande Marianne

och dricka beroendeframkallande Pucko.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback