Lördag!

God morgon!

Jag var verkligen allvarlig när skrev det där men nu såg jag att klockan är ju halv fyra, haha.
Jag vaknade för en timme sedan.....
ehehehehe... så gick det med den tillbakavända dygnsrytmen. Damn...

Igårkväll camade jag med Felicia.
Jag hade glömt hur roligt det var, haha :D ..
2004 var camåret...

Sen tipsade Felicia mig om en skitbra film som hette Towelhead.
En verkligen asbra film, bästa jag sett typ!
Bästa måste ha varit när huvudpersonen (13 år gammal) blev pullad av sin vuxna granne.
Nej men ärligt, helt stört film ... Stackars lilla Jasiiira.

Jag tänkte visa hur snygg jag var framför camen igår med Tomteluva och glasses,
men så hittar jag såklart inte bilderna. Så det får bli en annan ännu snyggare ist:

ps. Felicia vill att jag ska meddela att hon inte tipsade att filmen var bra utan att den va störd och helskum. Hon enjoyar inte att gubbar våldför sig på 13åriga libanesiska flickor. No no.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback