Mhm

Idag har jag kikat på Den bästa sommaren,
och på 24 och på en massa annat också.
Hade glömt bort hur bra Den bästa sommaren var,
sorglig var den också och gud så underbart söt Anastasios Soulis är!!
Man kan inte sluta kolla på honom, perfekta unge!

Har blivit helt besatt av 24 också,
så igår beställde jag hem alla sex säsonger haha!!
1500 kostade det...
Lite impulsartat sådär, men det blir bra.
Fast kommer ju ha dubbla avsnitt av första säsongen, men men.

Jag sitter och kollar på Doctors just nu, på fyran.
Tydligen så kan man få cancer av oralsex!
Creepy...

Ska snart äta middag och sen övningsköra.
Jag är så jävla trött, hoppas jag inte krockar.
Hur ska jag orka upp klockan nio imorgon när jag är van att gå upp tidigast ett?

Rebecca Scheja, Annika i Den bästa sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback