I forgot...

Måste bara garva lite åt mig själv.
Jag vaknade inte imorse av mitt alarm.
Istället drömde jag en mardröm jag drömt flera gånger nu.
Jag har drömt den fler gånger än man kan räkna på handen alltså.

Haha... Det är att jag åker på en resa och glömmer något!
Oftast är det kameran.
Att åka på semester och glömma kameran är för mig det värsta som kan hända, typ.
Sen har jag också drömt att jag glömt mitt smink många ggr, haha.
Eller vissa kläder.
Eller laddaren till mobil/kamera.
Denna gång var det att PAPPA hade packat min väska och lagt i asfula kläder.
Hahaha ^^,
Och det kom jag på precis när vi skulle åka, och då vägrade han låta mig packa om.
Den jäveln..

Huur som helst, jag började kolla på Bloody Mary men det var så seg.
Så jag körde på Heroes istället.
Fast nu tröttnade jag på att se på det och har tråkigt.
Jag har iaf bestämt att jag ska ut imorgon hur jag än mår.
Tänker fanimig inte ha tråkigt imorgon med likom.
Jag undrar hur många som går ut lördagen efter nyår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback