Hjärter och 550

Tjabba. Seeeeg dag. På kvällskvisten kom mormor och morfar så då vart det Hjärter för hela slanten as usual ;) Tills morfar went wild och började ta en massa poäng med flit för att han ville sluta spela, haha. Och när det var slut så sa han flera ggr att ''Nu ska vi inte spela mer, nu är det slut''. Haha, vad har hänt, finns inte Hjärter i hans hjärta längre? Inte mig emot, skulle vara skönt med ett nytt kortspel må jag säga.

Jag ska väl börja göra mig iordning snart och vänta på att Felicia ska ringa.
När hon är klar ska vi möta Johanna och pallra oss över till Ahrén.
Förfest och sedan står 550 på schemat så som jag har fattat det!
Där har jag inte varit sedan de gjorde om, så det blir lite spännande.

Vaaad ska ni göra ikväll då kisar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback