Bzz

Jag springer hos doktorn en gång i månaden, såg jag idag på en lapp. Var där i oktober, i november, i december och så idag. Börjar känna mig riktigt hemma i det där stora väntrummet nu och jag är van vid att alla tar på sig sånna där blåa plastsaker på fötterna utom jag. Och så sitter jag där och undrar om någon kommer säga till mig. Lite spännande nästan.

Jag känner att det går framåt med övningskörningen, men jag är mer orolig över teorin.
Känns som det är såå långt kvar och så mycket att lära. Så mycket man ska kunna.
Hur fan ska man kunna ha allt i huvudet? Känns nästan som att man lär sig en sak,
och sen när man ska lära sig ytterligare en så ploppar den första saken ut ur hjärnan.

Imorgon är det fredag, vad fan händer då?

Dagen illustration av Felicia ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, vad händer imorgon? Hör av dig när du vet vad ni ska göra =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback