20.56 söndag

Läget??


1. Jag sitter och kollar på ett helskumt program på 6an, I survived a japanese game show. Amerikanare som ska göra en massa skumma saker, skämma ut sig, (såsom att vara utklädda till bebisar med blöjor m.m. och springa runt en bana när de precis snurrat en massa så de är helyra.) och så en massa japaner som sitter och skrattar åt dem i publiken. Jag undrar bara, varför?

2.  Jag är irriterad på mig själv. Jag råkade nämnligen BITA mig själv i armen igår. Ja, råkade. Jag skulle dra upp tröjärmen med munnen och råkade istället bita mig själv genom tröjan, det gjorde svinigt ont. Och nu har jag fått ett märkte som också gör ont...
 

3. Deppigt med söndag as usual.. Men snart: Trollkarlens hemligheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback