Weekend

Haha, alltså. Igår var en så jävla bra kväll. På olika sätt och vis. Började med att Sara kom till mig, och när vi mött Felicia vid bussen, och bevittnat Sara köpa godis likt ett litet barn (SÅ UNDERBAR), så gick vi hem till Johanna.

Vi attackerade henne säng och rörde oss inte många meter på många timmar. Gud va kul vi hade! Riktig lyckat. Och efter ett tag satte vi igång med TP musik. Sjukt svåra frågor och jag är inte så bra på aritster, grupper och sånt men igår var jag lite på hugget iaf ;D Jag och Felicia mot Johanna och Sara, blodigt allvar som vanligt, haha. Fast frågorna var så svåra, som sagt, så till slut gick vi över till att läsa den lättaste frågan av de fem på kortet istället. Roligare så.

När klockan närmade sig halv tolv kände tre av oss för att träffa lite folk. Sara, som skulle jobba imorgon, tog bussen hem och vi andra åkte ner till Olerays och minglade lite ;p .. Lite smålångtråkigt där nere vissa gånger, men kul o träffa lite folk iaf, som sagt. Vissa människor förgyllde ju verkligen kvällen med sina galenskaper iaf, haha! Aw.

Idag har jag varit ute och övningskört med pappa i dimman. Lite läskigt när man inte ser mer än några meter framför. Vi tränade start i backe med parkeringsbroms till det stank i bilen för att det slet så mycket på kopplingen haha. Vilken hemsk stank! Sen åkte vi till Willys och handlade fikabröd + middag.

Mormor och morfar kom och fikade = efteråt blev det Hjärter. Haha.. Ruter så det tjuter var en kommentar jag hörde minst 50 ggr haha XD .. Varje gång någon spelade rutar, i princip. Yeah.. 

Inatt alltså, haha. Jag och mina skumma drömmar. HAHAHA jag garvar.. Helt crazy, mitt i natten helt plötsligt vaknar jag (fortfarande i en dröm typ), kastar undan täcket, river upp lakanen i hela sängen, för att jag drömde att det fanns ett hål under lakanet som någon behövde komma upp igenom. Haha.. leter febrilt efter hålet men börjar sakta men säkert inse vad jag har gjort och att det var en dröm. Det var bara att ställa sig och bädda tillbaka lakanet och krypa ner under täcket igen. Mitt hjärta dunkade som bara den. Haha... så fult. Galning.

Ikväll händer det nog något roligt :) Känner det på mig.

Just det. Det är melodifestivalen.. Alltså. Det faktum att det är är uppdelat i deltävlinar nowadays förstör ju precis allt, tycker jag. EN tävling ska det vara. Inte en jävla massa som man inte orkar kolla på.

Just deeeeet. (igen) Idag kom mamma hem från sin kryssning! Och jag hade beställt en sak-överraskning och en godis-överraskning. Men fick två av varje :O .. En påse med snickers, mars och sånt. Och en med persikor. Ett par örhängen från Pilgrim och puder :) Eftersom min mamma är den jag älskar mest i hela världen så blir jag så orolig när hon åker bort. Tänker hemska tankar. Jag är cp. Men nu är hon hemma igen :D Örhängena var förresten coola.. på ett sätt som jag inte orkar förklara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback