Lördag, hos Felicia och på Olearys

Atjena. Va trevligt hos Felicia igår. Mysigt o kul o träffa alla. Åtta tjejer var vi som åt gott, drack, lyssnade på musik, sjöng, lekar osv.. För min del kunde vi stannat hos Felicia hela kvällen, faktiskt. Men vi drog till Olearys och där slutar min beskrvining av kvällen.

Idag fyller min bästa kompis år, Grattis!

Födelsedagsbarnet


Sara, Johanna och Elin


Alex och Johanna



Felicia hade fixat fint


Fördrink i form av cosmopolitan serverades

Johanna och jag


Alex, Johanna och jag


Felicia bjöd på ''småplock'', haha.. Det var jättegott, speciellt espadrillosen ;)


Sara, Alex och Johanna.


Sara ;)


Korka upp!


Linnea! Long time no seee


Presentöppning


Godaste efterrätten jag smakat, vit chokladmousse och hallonsås


Lite dricklekar med nya idéer ;p


Felica och hennes snygga frilla


''Ja må hon leva''


Felicia och Sara.. så oskyldiga


Men efter lite alkohol så.. ;)


Sara går på hårt ;D


Rökpaus för Johanna


Alexandra och jag


Alex, Johanna, jag och Felicia


Jag älskar dig mest! Älskar att vi är så lika. Tycker lika, tänker lika, pratar lika, agerar lika.


Jag och Felicia


Alex, Johanna och jag


Igen


Felicia och Linnea


Puss!


Påväg till Olearys


Yeeeah


E, L,F


På olearys


Hiihuu


Kommentarer
Postat av: Felicia

taaaaaaack <3

2009-02-22 @ 22:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback