Torsdag

Jag är febervarm och när jag andas så hugger det i bröstet... Min kropp är inte på topp just nu alltså :p

Skulle inte säga nej till lite färre humörsvägningar heller.

Men hur som helst, jag fick en tid hos sjukgymnasten den 2e Mars. Ett tag kvar, men det var det tidigaste de hade som jag kunde. Detta för min spänningshuvudvärk alltså. Jag är inte säker på vad det är de ska göra men jag tror de kanske ska ge mig tips och lära mig hur man ska göra när man har spänningshuvudvärk. Kanske massera några speciellt punkter eller liknande, kan jag tänka mig. Nice om det kunde finnas det till migärn också men icke...

Resten av kvällen tänkte jag ägna åt att se på Prison break och äta polkagrisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback