klantarsel

Så jävla irriterade på mig själv just nu...............
Jag skulle rensa bort lite damm under tangenterna, med hjälp av en nål.
Hela tiden tänder jag ''jag får inte tappa nålen, då kommer jag väl aldrig få ut den om den fastnar under tangenterna''.
Vad gör jag?!?!?!?
Tappar nålhelvetet så den hamnar under ''musen'', (har bärbar) precis under vänster knapp.
Den ramlade ner i en liten springa och jag har ingen aning om vart den tog vägen..
I början funkade knappen inte men nu gör den det...
SUUUUUUUUUUCK
Jag skulle ju kunna åka in till Siba eller liknande och be om hjälp,
men jag tänker fan inte lämna ifrån mig datan,
då kommer det sluta med att den kommer tillbaka tom.
Det gör det typ alltid när man lämnar ifrån sig något på de där ställena.

Men men, så länge musknappen funkar så är det väl ingen fara, väl?
Det kan väl inte vara farligt eller något att den ligger där under? Verkar ju lite långsökt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback